25e Boelbeurs   9 en 10/11

enkele afspraken : 

Binnenbrengen van de goederen op vrijdag 8 november vanaf 14u30 tot 19u30 in de POLYVALENTE ZAAL, KUBOX,RENBAAN, KATTESTRAAT te Kuurne . Er wordt niet gekocht of verkocht tijdens de intekening van de goederen.

  • De minimumverkoopprijs bedraagt € 0,50 per artikel. De prijzen van alle artikelen zoveel mogelijk  afronden op een halve euro.
  • De goederen worden binnengebracht op vrijdag, en iedereen kan een bezoekje brengen op zaterdag en/of zondag. U hoeft als verkoper niet bij de goederen te blijven. Tijdens de verkoopdagen kan je kennis maken met onze specialiteiten in de bar.
  • De goederen dienen vooraf door u genummerd en geprijsd te worden, dat bevordert de doorstroom op de avond zelf. Hou rekening dat 20% van de verkoopprijs wordt ingehouden voor de organisatie, 10% voor het gedeelte boven de 125 € per artikel, niet op de totale som. Bij de inschrijving wordt u een lijstnummer toegekend dat op alle goederen moet aangebracht worden. Lijstnummers en invulformulieren kunnen vooraf bekomen worden bij Marc Plets, Molenput 14 Kuurne, tel 056/716452 of via plets_blomme@skynet.be. De nummering ziet er als volgt uit :

 

Lijstnr nummer artikel zoals op uw lijst prijs door u bepaald
L……. Art nr …….. ……….. €

Vb. :

L  12 Artnr 5   3,00 €

Bij meerdere bladen mag er doorgenummerd worden. Wie hetzelfde lijstnummer wil als vorig jaar kan dit vragen via dezelfde weg. Lijstnummers kunnen worden aangevraagd tot en met 3 november.

  • Boeken worden best gebundeld of op elk boek het lijstnummer + artikelnr + prijs vermeld (met potlood langs de binnenkant). Ook platen (lp’s) en cd’s worden best apart genummerd. Stukken die moeten samen blijven worden best verpakt in een doorzichtige plastiekzak.
  • Vanaf deze editie wordt er geen kledij en tweedehands schoeisel verkocht !!!
  • De organisatie is niet verantwoordelijk voor defecten, breuk en schade aan de goederen tijdens de beurs en zullen niet terugbetaald worden door de organisatie.
  • Elektrisch materiaal dient goed te functioneren, zo niet kunnen deze niet verkocht worden.
  • U zorgt zelf voor een kopij van de verkooplijst. De originele wordt afgegeven met de goederen.

De verkoop zelf gaat door op 9 november vanaf 9u tot 18u30 en 10 november van 9u tot 17u. De niet-verkochte goederen kunnen terug afgehaald worden op zondag 10/11 tussen 19 en 21u. (exact uur wordt u meegedeeld bij het binnenbrengen).De financiële kant van de verkoop wordt dan ook geregeld.

Iedereen betaalt op de verkoopdagen 2.50 € inkomgeld (onder de 12j gratis inkom)

 

 www.st-pietersfestival.bewww.kwbkuurne.be

 

verantwoordelijken :   Plets Marc                     056/716452
Carlu Michel                056/357710
De Kuysscher Danny 056/290204